2006年12月11日星期一

甘寶脆脆忌廉包



專業入面的麵包食譜已經做多很幾個, 今次做這個包是囡囡從書中選擇的, 因為囡囡見到脆脆兩字已經被吸引著。 其實我有小小怕做有餡的包包, 每次我都會因為
封口做得不好而浪費了部份材料, 今次也不例外有兩個包得不好爆開了, 而有兩個成品就因為焗完後爆開, 怕且我都要好好練習包餡了。

甘寶脆脆忌廉包 (8-9個)

麵糰才料 :

高根麵粉 200G

砂糖 40G

奶粉 6G

吉士粉 6G

酵母 3G

溫水 100G

牛油 20G

蛋 30G

吉士忌廉餡 (約 15-16個) : 牛奶 500ML、糖 80G、牛油 40G、蛋 1 隻、吉士粉 50G.

用 50G 牛奶將吉士粉、糖、蛋拌勻, 其餘牛奶與牛油煮沸, 入入已開的吉士液, 邊落邊攪, 再煮沸, 待凍備用。

甘寶脆脆牛油粉粒 (約 8-9 個)

麵粉 100G 、糖 35G、牛油 40G、雲尼拿油少許、玉桂粉半茶匙、玉桂粉半茶匙。

全部材料搓勻, 雪凍後用刨絲器刨成粒狀。

將所有材料搓好成麵糰發酵, 發酵好後將麵糰分成 8 等份, 鬆弛 10 分鐘。將麵糰壓扁, 放入吉士忌廉於麵糰中, 掐緊麵糰成球形, 接縫位須小心接合。 放在已掃油的焗盤, 收口向下, 蓋上保鮮紙作最後發酵, 約 30 分鐘, 發酵完成後, 麵糰約原本 2-2.5 倍大, 掃上蛋液撒上甘寶牛油炒粒, 放入預熱焗爐 15-20 分鐘。




沒有留言:

發佈留言