2006年12月13日星期三

茶薰雞


星期日睇了無記的學廚出餐教人做薰雞, 因為好久也沒有做過雞所以想做這道菜。 第一次做的薰雞有很多不滿的地方, 第一想用嘉美雞, 但當天中午十二點時清潔
日所以雞隻也差不多買完我想要的嘉美雞已賣完, 只餘少爺雞而雞眅說都係一樣只係男仔同女仔的差別, 還跟我說男仔肉多一些我就要了一隻。 做的時候忘記了落好材料及加蓋後才可以開火, 我竟然先開火才放材料, 所以薰出來的顏色不合格, 但食時仍有煙薰的味道。 男仔都係比較粗一點, 以後都是買嘉美雞比較好雖然是細隻一點。

薰雞

雞一隻
碎片糖一條
鹽一碗
(香片四兩 - 如想做茶薰雞的話可以加)
燒一煲水 (要浸過雞為合) 加鹽一碗 (如做茶薰雞加入茶葉) 煮至出味, 放入雞一隻後息火焗 30 分鐘。

用錫紙放在鑊底 (要覆蓋全個鑊) 放入碎片糖 (如做茶薰雞加入茶葉及白砂糖即可) 放入餸架再放雞加蓋後開火, 待有白煙出時即可息火取出雞隻待涼切件即可。

沒有留言:

發佈留言