2007年2月13日星期二

蘿白糕 (高速煲做)


剛做完年糕後再做蘿白糕, 每年過農曆新年就是這麼忙, 又要清潔家居又要做年糕及蘿白糕。 如果沒有做蒸糕很像不似過年一樣, 自家制的東西真好味, 材料十
足喜歡放什麼材料都可以加進去。 而且蘿白味十足, 不似得街外買回來的食粉多過蘿白, 其實蘿白都是很便宜的東西多一點又可阻呢?? 有時蘿白會有一些苦澀味, 所以大家記得煮蘿白時一定要加糖煮就唔會有苦澀味。

蘿白糕 (高速煲做)

8" 高身鍚紙模 (份量可做三個)

蘿白 六斤 (刨絲)

臘腸 3 條

潤腸 3 條

瑤柱 10 粒 (浸軟留起浸瑤柱的水備用)

粘米粉一包

薑片 適量

清然味雞粉 1 匙

糖 小許

鹽 小許

酒 小許

胡椒粉 小許

先將蘿白刨絲備用, 臘腸及潤腸切細粒, 瑤柱撕成絲, 起油鑊爆香雙腸取出, 再落爆薑片加入瑤柱爆香後加入浸瑤柱水、小許酒、鹽及糖兜勻後收乾小許水份取出. 將蘿白絲落鑊連蘿白水一起煮熟再加入小許鹽及糖調味, 再加入雙腸及瑤柱兜勻後息火後待放涼小許後慢慢加入粘米粉攪勻後放份已抹油的鍚紙盤, 隨水入高速煲發出吱吱聲後轉小火 20 分鐘即成。

** 如用普通煲大火蒸 45-50 分鐘

沒有留言:

發佈留言