2008年11月27日星期四

Pancake 粉做的夾餅 (7 仔窩夫機)


新糞坑三日香左的 7 仔窩夫機做的夾餅從見天日, 最近
被 BK 網友提起又再發功用黎整夾餅, 今次懶過鬼用左現成的 pancake 預拌粉加水做, 成品當然係 pancake 味。
但是做起出來因為沒有脹起所以比較扁平。 原本打算送比一個 bk 友, 但是我老細 (阿囡) 話食架, 佢個一句話你等我出個時做好熱辣辣好好食
(即是早上等佢起身梳洗之後換衫時做), 所以部機又重見天日...

Pancake 粉做的夾餅
Pancake 預拌粉 (白翼) 1/2 杯
水 適量

將 pancke 粉放份量杯, 加水至3/4位置, 攪拌一下再加水至 3/4 (因為粉會索水) 再攪拌, 靜止十分鐘待粉有時間可以吸水,
靜止後如水份仍未到量杯 3/4 需要再加水至 3/4 再靜止, 之後開機倒入粉漿即成, 不過小心唔可以放太滿, 太滿便會如圖中所見滴出賣相不好。


沒有留言:

發佈留言