2008年12月22日星期一

一門三傑 (腸仔包+香蔥火腿包+罌粟籽-麵包機搓粉)


囡囡開始放假, 我亦開始可以輕鬆一吓, 因為囡囡今日開始會返公
公婆婆家住, 我又可以偷懶, 想點做就點做.... 所以昨日整好一門三傑讓囡囡帶回公公婆婆家.

終於可以一賞用麵包機搓粉及發酵再做整型麵包, 感覺方便得多我是用無奶無蛋的麵包機食譜做 放晒材料落去按搓麵團的情序後, 就可以等麵包機叫即可完成第一次發酵的情序, 時間大約是個半鐘, 取出後搓了幾下再壓平一點再分開八份, 我好貪心一次做幾個唔同樣的包包, 有腸仔, 罌粟籽及香蔥火腿包.

不過中途發生了小意外, 原意是一次過焗包包, 但是因為腸仔解凍後仍然凍冰冰我照卷麵團, 所以令到第二次發酵時間比起其他包包為慢, 所以要分開焗.
放涼後入袋留作今天的早餐, 今天和囡囡一起只食了腸仔包, 當然有腸係度包做得如果都無所謂, 其他的包包我就無緣試食, 比囡囡帶回同公公婆婆一起享用, 唯有等囡囡的報告.

沒有留言:

發佈留言