2009年1月26日星期一

烤雞 - 光波萬能煮食鍋(光波爐)



已反面的燒雞焗制中.......


大家見到完成後的樣子好似好得咁.... 
其實係失敗了 - 雞肶位仍有小小生.
似乎我日日都開爐用光波爐, 可能心急想很似 bk 媽咪咁制作不如的美食, 又或者是因為 7 日內有壞包換, 所以不停咁跟大家一齊練功.

大家有無睇下架下的銻紙, 這些都是雞本身的油, 原來平時食了很多油落肚, 現左用光波爐已經被光波爐迫了出來, 是否好得人驚呢?? 那裡最少有一至二湯匙油, 雖然是燒出黎, 但是入面真是非常滑.  不過我有小小失敗可能之前開得太大火所以肶位有小小生, 最後要再將雞肶再光多 5 分鐘才可以.

燒雞 - 光波萬能煮食鍋

三黃雞一隻 (冰鮮)

醃料 : 生抽, 老抽, 糖, 玉桂粉

上皮汁料 : 100g 醋, 麥芽糖 1 大匙

蜜糖

先用手壓胸至肋肋聲, 再將雞用醃料, 醃最小一小時, 過夜更佳, 燒熱一鍋水熄火, 取出隔水及印乾水份, 再用上皮汁料搽滿雞全身, 風乾一小時或用光波爐風乾 (今次我自己風乾, 因為有時間). 另我在雞表面桔了幾個孔, 讓雞皮的油可以流出....

光波爐用低架及加高圈

預熱 3 分鐘

250 度火 15 分鐘(過左 10 分鐘雞肶腳已經燶了, 所以轉火至 220 度再燒)

反面再燒 5 分鐘(出爐切時雞肶仍未熟透, 再光多 5 分鐘至全熟)

先燒雞胸, 之後反面再燒另一邊. 最後 2 分鐘加蜜糖燒一下....

下次我估要試下 200-220 度燒 20 分鐘看看效果如何.

沒有留言:

發佈留言