2009年2月11日星期三

品品包 (香蔥火腿包) - 麵包機 + 光波萬能煮食鍋(光波爐)





大家係咪好奇怪, 平時我相入面的字會放係相底部中間位置, 為什麼會高左, 是其實係我整濃左個包面, 咁就係遮羞用..... 哈哈.... 下次用光波爐千其唔好上 bk
如果唔係就好似我咁出事架啦....

今日浦 bk 又有人問火波爐可唔可以整包, 網友火石叫我整比包仲要放埋相上去. 今次雖然有有整但係唔代表佢叫我就整, 而係我啱啱都食晒包包要再整, 所以就整出黎.... 品品包都好耐無整過, 所以揀左佢黎做.....

詳細的食譜 香蔥火腿包材料

麵包機搓麵團+發酵後取出, 醒十分鐘再整型加餡料, 再發酵三十分鐘或至 2-2.5倍大.

今次用左烘碟, 加平時蒸餸用的架 (比高架低但又比低架高) 190 度 10 分鐘就攪到好似我呢張相咁但入面未熟, 再用 170 度多 3 分鐘.... 下次用 170-180 度應該得.

沒有留言:

發佈留言