2009年2月7日星期六

全麥麵包 - 麵包機做



同事想學整餅, 於是帶她到我公司的烘焙材料店買材料, 我當然唔會放過機會都要入貨. 幫同事執料時見到粟膠, 本來都想買, 但係想起 bk 網友話買左粟膠
試做曲奇, 我就打消了唸頭. 見到有全麥粉就買了一包試下做全麥麵包 (其實我從來未試過做), 又買了低粉.

回家後上網發現網友話做出黎落粟膠多了,  又要清左先試, 我就想如果明天去買就可以試下. 但係好夢難完結果係我今日公司多嘢做不止還遲走, 去唔到買粟膠咁我又要等啦.

今次這個包是用跟機食譜做再加我自己參考完龜仔的食譜再自行改了份量, 出爐時覺得麥包味好香......

全麥麵包 - 麵包機做

水 350 ml

煮食油 1 湯匙

全麥麵粉 400 g

根粉 50g

脫脂奶粉 4 茶匙

鹽 1 茶匙

糖 2 茶匙

芥花籽 4 茶匙

kenwood 麵包機 - 全麥麵包程按 3, 重量 750g, 低溫烘焗

沒有留言:

發佈留言