2009年3月23日星期一

法式中種洋蔥包 - 麵包機 - 光波萬能煮食鍋 (光波爐)


個樣好似好得下.....


睇下入面都錯喎......
一直都很喜歡食山崎的洋包, 但係越賣越貴. 而家有麵包機幫手可以試下自己做, 但是在網上搵食譜都很難, 只見到食為貓有咁就試一試效果先.

昨日總於一嘗所願做了這個洋蔥包, 係我的理念入面山崎的洋蔥包是沒有炒過, 而包包入面食到的洋蔥是小之又小的, 所以都有點疑惑是如何做出香味十足的洋蔥包呢? 見阿貓的食譜是要炒一炒洋蔥, 但是又覺得山崎的包包是沒有炒過. 好我又係度亂黎, 決意做一次無有炒洋蔥的洋蔥包.

今日食仍然好軟身, 同埋味道都唔錯幾好味, 有我喜歡的洋蔥包味道. 我又係度唸會唔會山崎的洋蔥包係將洋蔥榨汁代替水份呢?? 莫非又要我發揮小宇宙先得......

法式中種洋蔥包 - 麵包機 - 光波萬能煮食鍋 (光波爐)

中種 :

高筋粉 90g

酵母 2g

水 120g

糖 1/2 茶匙

主麵團 :

高筋粉 180g

低筋粉 60g

水 120g

酵母 4g

鹽 4g

糖 2g

牛油 30g (搓到包包咁上下先至加)

洋蔥半個 : 切砰後太濕放光波爐按焗乾出來仍比較濕所以再焗多次.

先將中種部份攪勻發酵至 2 倍大, 將主麵團混合再將加入中種麵團, 放入 kenwood 麵包機按程式 (9) 搓 3 次, 進行第一次發酵至 2 倍大, 取出放氣將麵團弟三份醒十分鐘後, 將麵團輾平成長型再加入洋蔥砰後卷起, 再進行第二次發酵至二倍大即可入爐.

光波爐 200 度預熱 3 分鐘加高圈+高架反轉放入包包玩層層疊疊焗 20 分鐘

沒有留言:

發佈留言