2009年3月26日星期四

核桃麥包 - 麵包機 + 光波萬能煮食鍋 (光波爐)



扭下花臣先......


細細個的包包..... 有點像熱狗包

前天想做麥包, 於是在網路上扒下文, 希望有新思維. 看到有中種的麥包食譜, 雖然覺得中種食譜好像比較要多花一點時間. 不過對於大忙人的我來講, 都只不過是已將材料混合好再放雪櫃發酵. 只要我預好時間一樣可以配合到包包沽清時仍然可以有包包出爐.

不過這個譜在做中種的時間發現很像同平時的有所不同, 我有小小懷疑食譜的分量是錯, 因為攪中種麵團會是很濕潤的, 但是這個譜出來是好像在比起做直接法一樣還要乾根本搓不出麵團來仍有小部份粉不能成麵團, 所以我自己加了水分..... 好了混合好中種部份進行發酵.

今次用了網友靚媽的冬天通宵發酵的理論進行發酵, 見前天天氣又涼了一點又有雨, 姑且一試....不過都有點擔心過度發酵會變酸.留意我家的廚房無開窗是關上的, 用另一個盤放了水喉水坐麵團鋼盤. 其怪的事發生了, 昨天早上中種部份發得好好, 而且一點酸味都沒有, 不過這做法只能在冬天做, 夏天真係唔好試. 之後將主麵團部份搓好再放雪櫃發酵, 因為日間溫度始終都比較高小小. 晚上再進行整型, 一部份又試通宵室溫發酵, 一部份放雪櫃發酵留待明天焗.

夠軟熟不過麥包味唔係好夠, 下次再做時將全麥粉粉量加大....

核桃麥包 - 麵包機 + 光波萬能煮食鍋 (光波爐)

中種部份:

高筋粉 254G

水 225G

糖 30G

酵母 1 茶匙

主麵團

全麥麵粉 70G

水 25G

鹽 1 茶匙

麵團搓至成型後才加入

牛油 50G

碎核桃 30G

晚上將中種部份混合及進行通宵發酵至二倍大, 之後再加入主麵團混合, 再放入 kenwood 麵包機按程式 9 搓麵團大約重覆 2-3 次見麵團有薄膜即可, 搓第二次時可加入牛油及碎核桃. 再進行發酵至二倍大, 取出拍扁麵團放氣, 分割成 8 份靜止十分鐘, 整型後再進行第二次發酵至二倍大, 即可入爐

光波爐 200 度高架返轉放入包包, 上面再加烘酵光 15 分鐘即成.

沒有留言:

發佈留言