2013年9月7日星期六

blogger 版面設定留言資訊

幾位網友問如果在版面設定"最新回應"
blogger 是之前做落
已經沒有印象如果設定
要入去後台睇下自已做過什麼設定才可以
好在比我搵到


在 setting 入面"版面配置"
新增小工具
選上面的 "資訊提供"


這裡會自動出現的網址為自己 Blog 的網址
請打它改為下列的網址, 而紅字部份請換成自已 blogger 的網址
否則你看到的留意會是 catjeffcat 的.
http://catjeffcat.blogspot.hk/feeds/comments/default
之後按繼續


之後見到的版面是
貴 blog 的標題
你可以按自己的喜好更改標題
另一項是顯示自己揀選一下
之後儲存完成後視窗會關閉
記得係右上方橙色按鍵
"儲備排列方式" 按一下才真正完成

7 則留言:

  1. 我跟你做佐設定留言資訊,出黎只有最新文章,就係無最新回應,
    點解我唔得ge?
    煩死....

    回覆刪除
  2. 搞掂。 謝謝 (^з^)

    回覆刪除
  3. 我想問問,怎樣做你版面左上角果個 ' 加入這個綢站' 的設定

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要搵一搵才可以答你, 因為我都係上網搵到跟人做, 我又無 mark 底點知.... 而家唔記得點整..... 好似係要搵 google friend connect 登記左, 再攞個程式碼貼係度求先用到, 但係我而家搵過好多都無左 link 又見到話咩停用....
      同埋我個個好似同人地個又唔同, 人地個尐除左 google 登入, 仲有 twitter 同 yahoo 都得, 我個個就只有 google 登入怪怪地.... 我搵到再話你知~~~

      刪除
    2. 我知道點加啦, 唔該晒你.

      刪除
    3. 唔該哂2住, 我加咗最新留言了, 謝謝.

      刪除