2013年9月5日星期四

Yahoo blog 搬家到 blogger

自從 Yahoo blog 宣佈會關閉後,相信大家都會心急,
搬家對於 blog 友黎講係好大件事,搬到那裡好?
點樣搬?請大家花一點時間睇一下內容再決定何去何
從!


首先不要 copy & paste 搬到 Blogger 文章 copy 無問題
但是圖像貼到 blogger 是可以顯示, 又或是從備份中的
html copy, 但是圖像的 link 還是在 yahoo 那裡, 試想想
人家要關閉並且提供備份給大家下載, 用意何在? 就是
說將來停止了所有服務時應該會將大家都心血按一下
delete 鍵完全刪除. 到時在 blogger內的相都無變成破圖
(不能顯示相片).

所以 blogger 內的相都係存在 yahoo blog 的相簿內, 而
yahoo blog 所提供的轉移是否能功成全部轉移而又不會
出現破圖的情況, 我實在存疑問, 我都跟住轉去隨意窩,
不知道何時可以成功搬家, 還有搬了過去也不會長用,
所以還是靠自己好了.

另外我曾到 Pixnet 這個台灣 blog, 有提供轉移服務也可
以請他們幫你全部轉移, 不過請他門轉移 blog 的話千萬
不可以在 yahoo blog 那裡做備份, 因為 Pixnet 的人員會
直接在 yahoo 那裡去做轉移. 不過如果你沒有打算長用
這個 blog 最後還是會到其他地方開 blog 的話, 我想不
用花時間去轉到那裡. serach 一下扒下文, 好多人都會
說先轉到 Pixnet 之後再去匯出檔案, 之後再去 blogger
匯入就可以有齊文章及相片, 但是你要記著相片還是在
Pixnet 不知道這個網站會否長久.

再說我已經將 Yahoo Blog 備份及下載了, 所以我不能請
Pixnet 那邊代勞搬家, 另一方面 Yahoo Blog 除了關閉香
港及台灣, 台灣那邊也有很多 blogger 要搬家, 相信要搬
家可能要等好耐. 我知道台灣那邊有付費搬家的服務, 香
港不知道有沒有.

所以我打算從備份匯入文章到 blogger 之後再將相從新
上載, 不過今次會放去 goolge 提供的相簿內. 當你開了
goolge 戶口之後, 除了 blog 之外也會有 email, 相簿總存
量為 15GB, 相信應該足夠.


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個只係我想法, 唔知啱唔啱~~~

      刪除
  2. 你咁快整到個卜咁整齊, 我還未知點整靚個卜, 唔識整你左邊果d欄位, 唔知點做文章分類, 發覺自己好蠢. :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次 yahoo blog 系統提升個時開的, 攪左一段時間又停左之後又再
      用番同 yahoo blog 同步, 所以而家夕叫做有尐嘢睇下, 其他個尐
      我都搬左過黎, 不過無放呢度, 等我整番尐相先放入黎....

      刪除
    2. 可否告訢我怎樣在欄位加入最新回應 ? 我在小工具度找不到呢個工具.

      刪除
    3. 終於睇番點整呢度~~~

      http://catjeffcat.blogspot.hk/2013/09/blogger.html

      刪除