2008年12月23日星期二

兩款麵包機大比併 - 無蛋無奶白麵包


這個是用 CATNAPPER 代訂的麵粉 KENWOOD 機做



這個是我請 CATNAPPER 用她的麵包機 MORPHY RICHARDS做


這個包整出黎缺左角....

之前網友 CATNAPPER 幫手訂了麵粉約好星期天交收, 有小小唔意思的情況之下要求 CATNAPPER 用她的麵包機做一個麵包比我試食, 本來我預算是計回材料錢而 CATNAPPER 好好人提意不如交換包包就不用計, 我當然高興啦!! 咁大家都有包包可以試食.

我是用開日本粉的, 只因方便我買的地方只有日本粉, 所以做出來與 CATNAPPER 的有所不同詳情可以到 CATNAPPER 的 "2款麵包機 - 成品比較" 了解一下.

今次再做一次用了金像粉做的, 成品做出黎唔知點解歪左缺角, 側邊表皮比較燶, 頂頭的表皮跟之前做的顏色差唔多, 切開後 CATNAPPER 的麵包機做的密度比較平均及高, 而我部機做出的效果做出黎就比較起好似夠平均頂頭比較多洞洞, 而近底部的位置就比較密. 而外觀大小我部機做出黎好像比起 CATNAPPER 的包包大小小.

本來一心想昨晚就做好個報告, 點知昨天公事太多遲了放工, 做起個包時已經十點幾十一點, 所以沒有再等落去.  所以今早才試食, 我一手係自己的包一手係 CATNAPPER 的包左一啖右一啖咁食, 食落沒有太大分別, 跟住食左自己個件, 再食 CATNAPPER 的一件, 就覺得自己個件比較軟身, 而 CATNAPPER 個件就扎實一點不過好輕微, 不過要記住這個比較是兩個件麵包的比較.

總結一句其實差別真係唔多, 兩個包包都是可以做到會跟街買回的包包一樣......



沒有留言:

發佈留言