2006年12月29日星期五

酸梅麵醬蒸排骨



總覺得蒸肉類是一件看似易事, 但是實際要做得好並不是一件易事, 調味及蒸的時間都要掌握到才可以做得好。 其實蒸餸是最適合要上班的我, 因為放工後還要趕
時間回家煮飯, 蒸一個餸再加炒菜就最方便快捷, 不用花太多時間便可以完成。
這道酸梅麵醬蒸排骨跟蒸肉餅一樣, 每次做這道菜不是每一次都能成功。 總是蒸出來一是會鞋口一是酸甜味不對勁, 老公同囡囡都非常喜愛造道菜色, 所以對我來說會做成一點壓力, 因為每次做都有不同的效果, 今次就做到蒸出來夠滑而酸甜度剛剛好, 酸酸甜甜非常醒胃, 希望下次再做時可以做到跟今次一樣好味。


酸梅麵醬蒸排骨

排骨 半斤
酸梅麵醬 $3
糖、生粉、油小許

先將排骨加入酸梅 (要壓碎) 麵醬及糖攪勻後, 再加入生粉及油攪勻醃半小時以上, 排骨平夜在碟上要用大火水滾蒸大約 7-8 分鐘, 用筷子插排骨確定排骨熟透即成。

沒有留言:

發佈留言