2009年1月8日星期四

煙肉火腿包 - 麵包機做



唔知係咪我接錯左深色
包包出爐比較深色及表包硬了一點.....


入面非常做得唔錯.....


又係度攪攪陣跟 bk 網友講開唔用牛油用普通煮食用的油也可以大麵包, 但是不建議蛋糕改用普通煮食用的油, 因為會失去牛油香味.

昨晚因為要開機做包包, 所以試下用煮食油取代牛油, 加餡料時我又無接情況做, 用麵包機做有餡食譜是待麵包機發出第一次咇咇聲才可以加入餡料, 有見上次做提子包時發覺提子好像攪拌不足, 所以提子未能平均在包內, 所以今我在麵包機第一次停頓時加入餡料. 今次都相當滿意.

煙肉火腿包 - 麵包機做

材料:
水 220 克
芥花子油 2 湯匙
高筋麵粉 350 克 (要過篩)
鹽 1.5 茶匙
糖 35 克
乾酵母 1 茶匙

餡料 : 煙肉及火腿合共大半飯碗

製法:

麵包機設定:程式 - 白麵包,麵包分量:500克,烘焙度:低度。



  1. 將所有材料依以上次序放入麵包機焗盆內,將焗盆放回麵包機內,按開始鍵。

  2. 當麵包機運作 5 分鐘後,在停止的 5 分鐘內,加入煙肉及火腿。

  3. 程序完成後,將麵包取出放涼架上放涼最少30 分鐘,切片。





沒有留言:

發佈留言