2009年1月23日星期五

光波爐 - 光波萬能煮食鍋




新玩具德國寶光波萬能煮食鍋, 好就要睇下佢有幾萬能同神奇

-左邊的加高圈及高低架是隨機附送的 - 可以燒唔同肉類或魚用
- 右邊的是廚寶是近期附送的黑色的是煎碟
- 有孔的是烘焙碟 - 焗曲奇/腰果/麵包之類用
- 有點像焗威風蛋糕的就是廚寶 - 可以做煲仔飯/焗蛋糕用



經過個多月被 BK 的網友日日的光波美食洗禮後, 講到咁神奇可以取代焗爐又唔熱氣, 還可以迫到肉類的油份出來, 食物仲可以做到外脆內軟, 結果當然是買一部回家玩. 經同事的幫忙後係工聯會 $950 包送貨, 由 1 月 19 日覆 1 月 22 日送貨後, 我個心好興奮急不及代已經去入貨買了很多食物回家預先醃好, 好讓光波爐到來的時候可以發功睇下光波爐有幾神奇. 不過好事多磨等了兩日都未再聯絡我送貨時間, 於是急唔住 1 月22 日早上打了電話去問也回覆我會於明天送貨, 今日會再通知時間. 到了下午工聯會通知話要 1 月23 號才可送貨, 我也問了那人是否一定有, 因為快要過年, 如果無就要到過年後才可以送貨, 這樣會浪費了我的假期. 好在 1 月 23 日真的送了來, 非常高興, 馬上清潔過光波爐就讓光波爐發功, 先試了 格格薯 見另一網誌.

除了在香港買德國寶賣, 也有網友在 yahoo 買國內做出口的光波爐, 還有可以在淘寶網買國內的光波爐, 但係記住在國內不是叫光波爐是叫熱波爐. 還有億世通的熱波爐 (這款同德國寶有分別用的時候是沒有光), 總之各式其式有平有貴, 大家可以按自己的需要去選擇. 還有一點如果淘寶網買的時候要留意是送貨前一定要叫買家試機才寄貨, 還有買家是要附運費 (有部份是不會寄貨到香港).

後記 : 光波爐真係好好用, 又方便小油煙, 焗出的肉類又可以迫油出來, 一個字正.

沒有留言:

發佈留言