2013年9月1日星期日

三文魚炒蛋


日式超市壽司部每天都會有這些起出來的邊位三文魚肉賣

之前見過 FB 朋友仔做這個菜式, 可以在日式超市壽司部買
了一包起出來三文魚邊位賣, 數量不是常有. 

部份有骨要拆一下肉. 反正做炒蛋要把魚肉切碎, 這個刮一
下魚肉也不錯. 而且有部份是沒有骨切一下已可以了. 昨天
剛好見到買了一包試做. 

材料 :
三文魚 適量
胡椒粉 適量
蛋三至四隻
鹽 小許
豉油小許
刁草小許

將三文魚洗淨吸乾水後, 起肉切粒, 加小許胡椒粉及鹽拌勻備用
雞蛋打散加豉油.
起油鑊將三文魚炒熟取出, 再加雞蛋見底部開始凝固加入三文魚
兜勻, 再煎至雞蛋微黃有蛋香即可.

3 則留言:

  1. 呢個好食!!! 加少少蟹柳都唔錯ga^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外我想問下, 你左手面個"追蹤", 同我用緊"追蹤者"個工具一樣, 點解同我顯示果個唔同呢? (我顯示係"加入這個網站")

      刪除
    2. 炒蛋點整都好食~~~ 可以點加都可以.....
      其實個 blogger 雖然用左兩年都有用, 不過無心機去執佢我見工具度有得加就加落去. 可能你新開同我兩年前開的時候有唔同都未定.... 而家先執好執番尐相去 blogger 度, 我再將舊個尐搬番黎呢度~~~ 唉......

      刪除