2007年1月19日星期五

魷魚肉餅煲仔飯 (用高速煲做)


天氣凍很懶不想花這樣多功夫就可以食到熱騰騰的飯, 最好就是煮煲仔飯, 而用高速煲又快又方便。 囡囡最喜歡食飯焦, 因為有脆脆地的效果, 但是我仍然是未真正掌握到可以做到跟瓦煲的效果, 所以都要多試幾次才可以。 留意今次做的是煲仔飯的肉餅, 所以
不可以跟平時的蒸肉餅一般在攪肉時落這些多的水份。 因為會直接放在肉飯上面所以如果太多水就會令肉餅化掉。

魷魚肉餅煲仔飯 (用高速煲做)

吊片 一片 (預先浸軟)
半肥瘦豬肉 $10
米 1.5 杯
醃料 : 生抽、糖、粟粉、油

豬肉啄碎加入醃料後, 再加入已浸軟及切碎的吊片攪勻, 再右小許水份大約 2-3 湯匙. 將米洗淨後加入同等份量小小連的水, 當水開始滾時加入肉餅加蓋, 待吱吱聲的時間轉細火 4 分鐘, 待排氣後即可.

4 則留言:

  1. 你好, 我用高速煲(Lagostina)整滑雞煲仔飯, 結果煲焦, 成個煲底黑色, 見你做得好成功, 想請教。我做法如下 :

    1. 米加水放入煲內
    2. 煲到水小滾, 放雞在米面
    3. 鎖上蓋, 用6度火煲到大滾再轉2度火

    結果用6度火時不久己嗅到焦味, 我是用威馬電磁爐的。請問我哪裡出錯? 電磁爐用高速煲, 真係唔識用

    回覆刪除
    回覆
    1. 這食譜的高速煲如果無記應該是用 fissler 做.... 我不知道你的電磁爐有幾多段火, 如果你講不久已嗅到焦味應該係太大火, 下次唔好開咁大火, 同埋放雞先先攪一攪米同水才放雞....

      刪除
  2. 我都估係太大火, 我下次再試。
    我爐有9段火, 我唔知每段火力有多大(說明書無講), 你用高速煲時用幾多度火?讓我作個參考

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇你本身個電磁爐幾多W, 我的電磁爐是 2800W 雙頭, 通常我開到 4 我覺得係大火.... 已經夠用.

      刪除