2015年3月20日星期五

簡易朱古力蛋糕@3D Airfryer


好彩發得起


撕開紙杯底部 ok 無問題


內裡也不錯


好耐未試過用手發


打發好蛋後再加粉類


入爐前記得要將紙杯輕輕敲枱面
讓麵糊內的空氣排出


今日突然想做蛋糕仔, 沒有參考什麼食譜, 因為只
係想做兩個, 大慨記得微波爐蛋糕用一隻蛋, 膽粗粗用一隻蛋加糖打發後加小許油及粉類去做. 其實都有一點擔心蛋糕仔會發不起, 因為沒有用電動打蛋器及加泡打粉, 好在出來都發都起.


材料 :(二人份)

雞蛋 一隻
Raw Sugar 2 湯匙
可可粉 1 湯匙
低筋麵粉 2 湯匙
油 一茶匙

雞蛋加糖打發後再油打勻

將所有粉類過篩加入打發的蛋內輕手攪勻, 將麵糊放入紙杯內 8 分滿, 將紙杯輕輕敲枱面, 讓麵糊內的空氣排出

180 度 10 分鐘轉 150 度 10 分鐘即成. 

P.S. 
因為未試過用這爐焗, 所以一開始信任預設程式, 焗了十分鐘後覺得已經可以, 不過擔心入面未熟所以調低溫度焗. 下次改一改溫度 160 或 140 試做.

另外可可粉可以改為 1 茶匙因為今次味道好像濃了一點, 同時可以加一茶匙鮮奶會更香滑.

2 則留言:

  1. 有只做2個蛋糕份量太好了,可以用來做早餐給仔仔吃,真的好少有咁少份量的蛋糕食譜出現。謝謝你!

    回覆刪除