2014年12月14日星期日

煙肉芝士薯仔@鑄鐵鍋


材料就是這個菜名一樣
薯仔、煙肉、芝士


將煙肉排好在盤子上


放入已切片薯仔


放上芝士碎


最後將煙肉包上

今日睇一個日本的靚仔廚師烹飪節目學, 見到已經好吸引, 原食譜是放入 Muffin 模的, 唔想開焗爐所以轉一轉用 Airfryer 做。可能太大份, 所以
底部效果不太好, 因為煙肉釋放出大量油, 或者下次試用小模子或者直接包好放入 Airfryer 比較好。

材料 :

煙肉 12 片
薯仔 一個小的切片
芝士碎 Mozzarella Cheese 及 Cheddar Cheese
Muffin 模

原食譜是用 Muffin 模,估計用 Muffin 焗出來效果會比較好,因為輕身易熟煙食烤的時候會比較好。

做法很簡單,將兩片煙肉十字放,放二三片薯片再放一層芝士碎,再放多一次薯片發芝士碎(做兩層), 最後將多出的煙肉蓋好。

原成後放入免油炸鍋或焗爐,180 度 焗 15 分鐘取出再在表面放上芝士再焗 5 分鐘或芝士至金黃即。

P.S. 是次表面沒有加芝士。

沒有留言:

發佈留言