2009年2月15日星期日

醃四季桔




又到左醃桔仔時候, 近幾年都有醃桔仔, 最初幾年醃了柑桔, 但後來發現其實最好係四季桔, 因為醃制後是很有藥用價值, 唔怪之好似阿 SO 咁講佢親
戚留下幾十年的桔仔, 佢話未到就黎病死係唔會沖黎飲. 

相信大家都有印象我年三十晚的運桔行動, 由運輸部總經理 - 老公負責托回家, 今年盤桔非常大棵. 上星期日剪桔仔都剪到手軟, 剪完有兩大個鋼盤咁多, 有小許豐收的感覺. 又有 d 怕個大玻璃樽會唔夠裝. 結果真係比我估中係唔夠, 而家整了兩樽. 本來兩樽一樣, 因為我得一個樽, 而醃個日又行街行到累死, 所以無去買樽, 誰知兩日都要 OT 返到去舖頭已關門大吉, 就係咁有部份桔已經唔要得. 所以另一樽唔滿有點可惜. 而家左手邊的那樽已經見到底部出了水. 過幾日會收埋佢唔理佢架啦....

阿囡成日問我幾時飲得, 我話又排等, 等你嫁人個時比你就嫁妝, 如果阿囡三十歲結婚, 咁到時應該都有接近二十啦... ... 哈哈!! 仲有果皮添.....

醃桔方法

桔用較剪剪唔好用手揀, 洗淨風乾入樽時用廚房紙抹乾

底部放一點鹽, 放一層桔又放一層鹽, 到最後一層鹽要多一點封蓋, 過幾天再將鹽向下壓, 因為當桔仔出了水時會令鹽痴起一團, 會令桔同鹽有空間就醃唔到 d 桔.

後記 : 樽桔仔最好係唔好咁快放入廚櫃, 每日都睇下桔仔出水情況, 因為桔仔頭幾日會開始出小小水, 個時會令鹽結埋係一齊, 就就會出現隙位, 我會打開蓋用湯殼壓下鹽等隙位再次被填滿. 咁就無咁易發毛.

沒有留言:

發佈留言