2009年2月19日星期四

燒德國咸豬手 - 光波萬能煮食鍋(光波爐)



呢個咸豬手未買光波爐之前已經想買, 但係用焗爐又擔心會焗到太光, 一直都見到都唔會買. 買左光波爐之後就唔同講法啦...... 用光波爐做出來的食物
唔會好似焗爐只會焗到食物咁乾身. 其實我做呢個出黎又係亂做一通, 點解我會咁講係因為我無睇清楚袋上的煮法, 就攞左去光其實人家的做法是先放左滾水中煮一下才入爐. 好在都可以煮得熟, 邊邊的皮都有 d 脆. 不過唔知係老公切得厚還是因為無用水煮一下, 所以出黎比較咸, 但係囡囡就好鐘意, 食飯食到一半已經問我 "媽咪, 你幾再煮呢個呀?" 我當時登大對唔係很大眼望住囡囡, 這餐未食完就唸幾時再有得食.

燒德國咸豬手 - 光波萬能煮食鍋

德國咸豬手 (可在凍肉舖買到)

麥芽糖+醋稀釋

解凍後低架/加高圈 250 度 20 分鐘搽上已稀釋的麥芽糖再反面搽麥芽糖 15 分鐘, 在最後幾分鐘睇下表面是否已燒得夠.

沒有留言:

發佈留言