2009年2月15日星期日

芝麻卷+腸仔麵包機搓粉 (正常發酵 vs 低溫發酵) - 麵包機 + 光波萬能煮食鍋(光波爐)




自從囡囡學校去年十一月開始轉全日制後, 識我網友都知我為了囡囡的健康同學習, 每日都五點幾六點要起身做豆漿及早點給囡囡食. 點解要咁辛苦都係想囡囡食得好小小, 因為午餐已經是訂飯, 晚餐有時返工遲了就會比較選擇買外賣回家食, 所以我特
別注重早餐. 除了營養外點解小朋友一定要食早餐就要開腦 - 因為小朋友如果唔食早餐個人會唔清醒(以為自己仲未起身)會影響係學校的學習, 再者不食早點上課途中肚餓都會難以集中精神, 所以有小朋友的媽咪每天早上都要給小朋友食過早餐才可以安心讓小朋友上學去.

原意買麵包機是想預較時間起身有麵包食, 後來才發現做起的麵包不適宜立即進食, 要待放涼最少三十分鐘才可進食, 一度令到我放棄新鮮麵包的唸頭. 每次都是返工回家做好麵包放涼第二天早上食隔夜麵包. 除了食方包外又想有新意思就要做型麵包, 不過做型麵包相對也要花多一點時間去做.

前天上 bk 時見到有個 topic 是講新鮮麵包, 講到低溫發酵, 也有媽咪試過無問題. 咁我又發揮我的冒險精神去試一次. 大家可以做個比較左邊深色一點的是正常室溫發酵做的, 右邊淺色的是用低溫發酵做的. 已經發酵超過十四小時好明顯右邊發酵仍未夠時間, 只發大了一點. 可能是我調雪櫃的溫度要高一點才可以讓麵團發酵得更好. 下次再試下將雪櫃的溫度提高一點, 睇下出黎的效果是如何, 另外就係有可能因為麵團取出麵團仍然是很凍. 或是要試下回溫才入焗可能比較好.

詳細麵包的食譜可參照 芝麻卷 的做法.

光波爐焗 - 高架反轉 180 度焗 10 分鐘.

沒有留言:

發佈留言