2009年10月31日星期六

老外香料炆牛展 - 高速煲




做好啦....


做起切開.... 用新手機影好似爆光咁.... 

本來一心想做五香牛展, 忘記上次用了包五香粉, 唯有亂作一通炆個牛展好了.  之前在凍肉舖買了包巴西牛展放雪櫃, 昨日係冷藏格見到才醒起是上次買回來備用. 好取出解凍. 我第一次做牛展當我打開包裝後見牛展長條外型瘦削, 心想平食的牛展切開一片片係圓型, 點解我的牛展會是又長又瘦的. 唔通因為係急凍貨所以唔同. 唔理三七廿一照整. 做好打開高速煲後, 我的圓圓碌碌牛展返黎啦. 我真係大鄉里一名.

超淋.... 味道亦不錯.

老外香料炆牛展 - 高速煲

牛展兩條

薑二片

汁料 : 玉桂粉 / 小茴香粉 / 大茴香粉 / 豉油 / 冰糖 / 水

將牛展原條洗淨出水備用(不用切),  將汁料煮滾放入原條牛展待汁料再滾起試味, 以不太咸為準, 加高速煲蓋待高速煲上鎖後, 轉細火三十分鐘, 待排氣後再將汁料滾至濃一點, 取出牛展切片上碟.

沒有留言:

發佈留言