2009年7月4日星期六

失敗之作日式芝士蛋糕 (用片裝芝士做) - 食物處理器 + 焗爐




一睇就知佢的死因, 個爐的溫度攪到我......



出爐後有下陷情況, 可能係散熱時門隙大了, 因為用了竹筷子攝住, 下次用竹籤好



睇下我個食物處理打蛋白啦....





咪打得好靚呢??

見網友做芝士蛋糕, 好不容易等到星期六開工做, 順便拍條短片比大家睇一睇用食物處理打蛋白的情況. 打出黎真係快靚正, 大家睇下打至完全企身還見到打出的紋理仍未消失哦. 今次跟為食貓的食譜做, 工作多了的是要將片裝芝士煮溶. 另外食譜沒有跟足, 因為原食譜的模比家裡的小, 所以自行將材料加多 20%.

其實整餅比起整包較容易, 因為唔需要等發酵, 做包閒閒地都要花二三小時才可以完成, 但係整餅就不同, 打好材料都係半小時至一小時 (做腳計應該都可以) 左右跟住入爐, 焗餅的食譜都是焗半小時至一個小時左右.

今次又比焗爐玩我...... 高溫時高 20 度, 低溫時剛好係個啱唔啱溫度之間, 我調高佢又高過龍, 我調低佢的時候又唔夠熱.... 激死!!

焗爐呀!! 焗爐!! 你幾時先至唔玩我呀!!

下次要大膽 d 早段時間高小小溫度 170 度焗佢等佢升高, 中段時間調至回 160 度應該可以了.

失敗之作日式芝士蛋糕 (用片裝芝士做) - 食物處理器 + 焗爐 (7" 模)

麵粉 36g

木薯粉 12g (原食譜為粟粉家裡沒有粟粉只有木薯粉)

蛋 3 隻

糖 40g

片裝芝士 2.5 片

淡忌廉 60g

牛油 36g

1. 預熱焗爐 160 度焗盤放熱水

2. 蛋白 + 糖 20g 打至企身

3. 蛋黃 + 糖 20g 打至淡黃色

4. 粉類過篩

5. 芝士 + 淡忌廉 + 牛油坐熱水煮溶, 煮好後熄火備用 (仍然放煲內不需要取, 否則會變硬)

將 2 + 3 攪拌後再慢慢逐小逐小篩入  4 攪拌 (要輕手) 攪拌好後

將小小混合好的蛋漿攪入 5 至稀小小 (這樣做比較容易拌入太傑身很難拌入蛋漿內) 再將 5 加入蛋漿至拌勻.

模內加入烘焙紙後再倒入蛋漿入焗 30 分鐘 (如中途焗盤無水請添加)

沒有留言:

發佈留言