2011年4月12日星期二

乳酪麵包 - 象印麵包機


光頭仔黎啦.....

這個包雖然軟熟但係密度不夠高.......
睇黎都要改一改佢先

昨日跟網友提起自家制乳酪, 想了好一段日子, 睇過不同的做法. 見過有機賣可以做乳酪, 乳酪粉+水放入一個類似保溫盒的東東... 又見過有用電鮮的機加一點粉(好像用作發酵) 兩款都要幾小時才完成. 我真係唔知點攪, 所以一直在睇, 亦有見過不用機, 鮮奶+原味乳酪同樣可以做出乳酪. 加水的有點懷疑好像在是化學物制成, 用電的那種又要買部機雖然價錢不太貴, 已經一屋都係機好似有點那過, 還是試下網友推介的方法, 做不到的話才買機. 材料已經買好, 只是未有時間去做等下先. 

反正買了兩杯乳酪開一杯做麵包, 這個麵包已經想做好耐只因沒有乳酪一直閒置. 開一杯試下做包. 開機搓包時觀察過麵團比較濕, 不過想睇一睇水份多會點由得佢搓, 反正用機搓對於我雙手無影響唔會濕漉漉的感覺. 

成品做出非常軟的包包,  成品感覺好軟熟好淋 (其實我比較喜歡不太反柔軟之中有質感, 仍舊一樣這個不是我杯茶) 諗諗改一改食譜先... 這個食譜是來自我 "心" 麵包一書. 入面有個用小量酵母慢性發酵, 書入面用的機不是我這部, 所以我照正常做落 3g 酵母照做.

乳酪麵包

水 140g

原味乳酪 50g

高筋麵粉 250g

鹽 3g

糖 25g

牛油 20g

麵包機揀 soft 程式, 除牛油外順序放入麵包機, 麵團搓成型後加入牛油, 之後等出爐. 

5 則留言:

  1. 如果做有餡的包怎麼辦呀?
    [版主回覆04/24/2011 19:03:00]你用麵包機還是手搓??

    回覆刪除
  2. 你好呀, 想問象印麵包機好用嗎? 我本身未學過整麵包, 只整過蛋糕同cookie... 這個機只需把材料順序放入連搓團及發酵都不用理會就能焗出你的作品嗎?
    [版主回覆04/29/2011 17:57:00]係呀~~~晤知你食得多晤多?因為這部機只能整到一磅麵包~~~
    放好材料三個多小時就出爐!

    回覆刪除
  3. 你好!我每次用象印麵包機焗出來包表皮都十分硬,內面可接受;皮像法包一樣.你有否這個問題,
    請指教.
    betty
    [版主回覆11/05/2011 09:45:39]其實做麵包好多嘢都有影響, 食譜, 麵粉~~~ 或者試下早 5 分鐘出爐睇下情況有無改善~~

    回覆刪除
  4. 你好呀
    睇你個BLOG好耐喇! 成日黎偷師架!
    想問呢款象印仔最多整一磅, 咁可唔可以整少過一磅架??
    [版主回覆08/07/2012 11:55:43]整小過一磅, 咁搓揉麵團時會打得無咁好~~~

    回覆刪除
  5. 你好呀
    我想學人係第三次攪拌後取出麵糰,
    然後搟平舖饀料, 再捲埋放番入去先繼續下一個程序(第三次發酵及烤烘),
    不過我諗呢部機唔得, 佢冇暫停掣, 佢自己會一路繼續程序,
    唔會等你...
    [版主回覆08/08/2012 21:55:14]不是要包餡焗?我一般都會包餡後用焗爐焗。
    你意思係包好餡放回麵包機?如係的話1:30取出麵團
    及攪拌刀快手包餡放回。
    [Becky回覆08/08/2012 21:12:42]restart咪即係由頭開始過程序?
    restart左之後可以繼續未完既程序嗎?
    係點既意思呢?
    唔該
    [版主回覆08/07/2012 17:01:46]你可以 restart 部機就得~~~

    回覆刪除