2011年4月2日星期六

抹茶牛奶麵包 - 象印麵包機



包包好軟熟~~~



可能份量小所以包包出黎比平時既矮小


早前見網友做綠茶包已經心思思最做, 為何我會好似好忙, 排隊排了很耐亦排不到做抹茶包包. 好啦~~~ 終於今日可以試做, 食譜是跟一本為麵包機而出的書, 不過書本所用既的麵包機不是我用的那個牌子, 反正食譜份量跟我的麵包機做的份量不大分別. 

想來個即做包包唔用 timer 做, 同時為了爭取晚上早一點完成做起包包, 所以今日一大清早預先將麵團用打麵團模式, 打好放入雪櫃雪藏, 返工完家馬上放入麵包機做包包. 

今早做早餐包包好軟熟好好食, 下次要加大 20% 份量比較好.



抹茶牛奶麵包

鮮奶 180g

高筋麵粉 250g

抹茶 一茶匙

raw sugar 45g (原食譜砂糖)

鹽 3g

快速酵母 一茶匙

牛油 38g

原食譜係順序加入, 而我的做法今早開機係除牛油外, 放入麵包機禁 dough start 打麵團至麵包機咇咇響加入牛油再禁 start, 搓好麵團後取出, 放入大碗加保鮮紙包好放入雪櫃冷藏,  返工回家取出再放入麵包機, 禁 regular -> 皮 light 做包

2 則留言:

  1. 想問一下如果想做麵包, 係米一定要用麵包機先可以呢..我之前睇過書, 佢地寫可以用布包住發酵, 但效果邊個會好D呢..
    [版主回覆04/02/2011 23:00:00]唔一定...用手搓或 打蛋器有 s 棒都可以.... 不用布通常都係法包先會咁做....

    回覆刪除
  2. 我都係用象印麵包機, 你話先做好麵團, 放工後才焗包, 咁係唔係再打麵團才做包, 定係麵團不用再打和發酵, 只係用機焗包 ? 我唔係幾明白 .
    [版主回覆04/03/2011 14:58:00]我搓好左放雪櫃雪住...咁放工返屋企唔使慢慢磅材料就可以放入麵包機度照正常情序整麵包..... 我係想慳小小時間...哈哈... 其實都幾無謂~~~

    回覆刪除