2013年10月26日星期六

番茄薯仔湯@staub 鑄鐵鍋 20cm


中伏自己都買埋


心急試只做了一次清洗
上油燒熱放涼再熱水洗馬上試滾湯


二人份用了半小時電磁爐轉細 1 度已經做好
偷偷打開蓋窺探一下入面的情況
確定是在湯水在滾動中安心地做其他工作。

其實一直有留意鑄鐵鍋的情報,功能上的分別效果是怎樣的。大多數人都是用明火心裡又有疑惑用電磁的會如何?好唔好用?之前聽說會過熱,黑裡又不能空燒?真係十萬問號在心中。

天氣轉涼爽後各式各樣金鑄鐵鍋煲仔飯實在太迷人。家裡電磁爐一直困擾我,買個可以用在電磁爐的瓦煲價錢不便宜如果爆烈了什麼辦?又再買一個不太化算! 

 一心打算到工展會時看看有沒有心水在做特價再慢慢睇慢慢想,誰知早兩日有網友報料百貨公司在做特價,看圖片後仍未有意慾。後來再同朋友們傾下其中一位是用電磁爐的,多小都解開了我心結。

之前聽講有散買 14bb 今日一心入去打算幫朋友買,點知去到 14 bb 原來要買滿 $1000 才可換購, 與始同時我也詢問 Sales 姐姐的問題馬上決定帶 20 cm 及幫朋友買了 14bb,兩個都有現貨馬上托人走!

心急的我已經急不及代要試用,人家都說要先養鍋,但我覺得反正滾湯油也會跑出來,先試一次滾湯再養鍋也不時問題。用完以後再再多上幾次油應該也可以! 果然滾湯不用睇火,而且薯仔也滾至熟邊而不爛掉,還可以看到整齊的切口,薯仔吃的時候還有甜味跟平常的不一樣,真是太神奇,難怪會令人藉迷!

20 cm 看似很細小其實真的燉肉我估計 4-6 人份應該足夠的,鍋子雖小但大家要記住這鍋子水份流失得極小,意思就是鍋子太大肉很小填不滿鍋底,但是加水份也不夠太小怎樣也要浸至材料一半這樣不是會水汪汪嗎? 材料能夠加至鍋子 3/4 或 4/5 再加水炆應該沒有問題,反正不會滾瀉。

材料 : (二人份)
番茄 3個
薯仔 1個
豬脊骨一件
水 3.5杯
雞蛋一隻 (後下做蛋花)

將所有材料及水放進煲內, 電磁爐中大火加蓋加熱約 5 分鐘左右, 水滾起後轉細細火(我只開1度偷看一下確定是在滾動中) 半小時薯仔淋了, 加鹽麴調味一下最後加入一隻打散的雞蛋做蛋花即可。

5 則留言:

  1. 我幾年前入左個24,一路都想入多一個20,成日睇住LC既顏色好靚,近來多了promotion, 我又心痒痒,你的20咩價錢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Aeon 家品做緊九折去到 28 號, 屯門店有賣, 康怡都有.....
      20cm $1099 九折後 $989.1 ~~~

      刪除
    2. 仲有如果你用開 staub 唔好咁多心, 我有個朋友佢用左好多年 Staub 見人話 LC 好買了一個, 之後都係覺得 staub 比較鎖水, 唔好咁多心貪靚, 安自己需要選擇購買~~

      刪除
  2. 果然分析精準,我用緊個隻20CM用了幾年,主要是用來燘餸,一家四口燘肉剛好,煲湯就要用大煲才可以,啊... 我係Jac呀!! 第一次係在你的新blog留言!! :>

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Jac,
      煲湯我都係用番高速煲, 因為材料有時多怕都唔伯夠放, 而且我用電磁爐怕太重會壓爛電磁爐 XDD
      其實我都係想整煲仔飯先考慮買, 其實都有點膽粗粗去試....

      刪除