2013年10月30日星期三

臘腸煲仔飯@staub 鑄鐵鍋 20cm


算是成功了!!


飯焦雖然唔夠脆但係都知道大概應該什麼做

買了鑄鐵鍋之後每天都在想今日用鍋子做什麼菜式,原本打算試煮白飯,再想一想試做煲仔飯都可以,因為這兩天在網上扒文後有不小成功的倒子,現
成材料臘腸家中必備,而且選用臘腸是因為這食材不會出水比較易控制。

其實我應該煮 2 人份量,擔心會出亂子所以煮了 4 人份,如果燶底上層應該還可以吃!雖然有食譜可以參考,始終大家的米、爐具不一樣,或多或小會有一點擔心。

還好做出後飯是熟的還帶一點彈牙的感覺,有小小飯焦雖然唔夠香脆沒有燶已經感恩。又一次要講太神奇,飯有彈牙感覺真是有趣未食過這樣的飯!

材料:
米 2 杯
水 1.5 杯
臘腸 2 條
潤腸 1 條

米先浸一下 (根據網上食譜是要浸半小時) 因為趕煮飯, 所以只浸了大約 10-15 分鐘, 放米入鍋內, 再加水, 加蓋後開中大火 (電磁爐 3 度) 煮 3 分鐘後打開蓋用筷子攪拌一下以免米痴底, 攪了幾下已經開始乾水, 可能不需要 3 分鐘時間 2 分鐘也可以, 之後加臘腸上面, 加蓋煮 6 分鐘轉細火 (電磁爐 1 度) 10 分鐘, 再焗 15 分鐘即可.

P.S. 時間跟火力要再試試, 鑄鐵鍋傳熱高, 所以要小心留意火力, 不要太大否則會燶底.

6 則留言:

  1. 其實煮煲仔飯真不易, 但掌握到時間同火候就easy喇~~

    {其實煮煲仔飯唔浸米都可以架! 我老公教我不需浸米的.}













    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯.... 第一次整既嘢我多數都會跟下, 睇下效果先有經驗
      之後我會安自己想法去做.....

      刪除
    2. 妳煮得好好呀, 我見到都流晒口水; 因為我初初試煮時全煲燶哂!

      刪除
  2. 秋風起,啱晒,一碗呀,唔該!

    回覆刪除