2009年3月6日星期五

方包 (試用其他麵包機食譜做的) - 麵包機



放麵粉後打了 30 分鐘後的樣, 之後進入發酵情序
中間亦有輕微攪動 2 次
攪完個樣太醜所以我用手整番圓再放番入機.

出左爐個樣咪一樣係同我之前整的一樣囉.....


切後的樣好似同平時差唔多, 但係我揸住包切的時間的感覺比起龜仔個種係唔同, 龜仔係好淋, 但係象印這個感覺是軟熟都有彈性, 可以有奶粉的關係.

三日唔埋兩日又有鬼主意, 雖然已經有部 kenwood 都包機, 對於機神 (象印麵機) 仍然唸唸不忘, 時時都會想神級的麵包機係點. 最近因為用麵包機搓粉整做型麵包, 又不停唸象印打出的麵團是否好一些, 有網友之前的會面時做過包包, 有機神的網友用那一部機做完都是差唔多, 也曾請教過這位網友攪打麵團的情況力度以至搓至薄膜的情況是如何.

不知道網友是安慰我還是真的沒有太大分別呢? 做出的麵包是否特別軟熟好味? 究竟係機的問題還是食譜問題呢?  好啦.... 等我今日用象印麵包機的跟機食譜做一個包出來睇下效果如何啦....

試食了軟熟幾好食.... 睇下明天食有無唔同先.

方包 (試用其他麵包機食譜做的) - 麵包機

水 3/4 杯

高筋麵粉 2 杯

中筋 2 湯匙 (我用了低筋)

糖 1-1/2 湯匙

奶粉 2-1/2 湯匙

鹽 1 茶匙

酵母 1 茶匙

牛油 1-1/2 湯匙 (我睇左錯落了 1 湯匙)

將所有材料順序放入麵包機,  kenwood  麵包機按程式 (1) 500g 低烘

沒有留言:

發佈留言