2009年3月29日星期日

自製蘋果脆片 - 光波萬能煮食鍋 (光波爐)




見到網友店小耳做了這個自制蘋果脆片好吸引, 自己食又得比阿肥食又得 (我隻傻狗). 剛好屋企餘下一個蘋果仔, 好就用佢黎試一試先.


自家制的食物, 真係食得安心又放心, 唔會放一些食了對身體有害的添加劑. 講起用光波制造乾果, 我馬上唸起另一位網友 tammy 及火石話的食物烘乾機好正, 可以自家制乾果又健康又安全.  如果光波都可以做到, 咁就更好一來慳錢, 二來慳地方. 光波爐呀! 光波爐呀! 你係咪真係好似你個名咁萬能架??

試食後真係脆架喎...... 得左......

特別嗚謝 : 網友店小耳的食譜

自制蘋果脆片 - 光波萬能煮食鍋 (光波爐)

蘋果仔一個

切薄片浸鹽水一陣

光波爐放二層用低架及高架, 接焗乾制更改時間及溫度至 100 度 30 分鐘, 開蓋再將高低架的蘋果轉換位置, 轉用120 度 30 分鐘出爐後放涼一點有部份厚身小小的還帶點濕..... 所以再光多十分鐘.....

P.S. 網友 TAMMY 建議生果唔好用咁高溫度烘..... 40-50 度已經足夠, 所以下次再試時會將溫度要低 d 時間就要加長.

沒有留言:

發佈留言