2011年3月23日星期三

蜜糖包 - 象印麵包機


比朋友仔既包包



我最喜歡既質感


朋友仔想食自家制麵包好耐, 不過我未時間抽空可以招呼她們, 好啦...好啦..... 做個包包慰藉一下其中一個朋友仔先. 因為佢住係我公司個區, 交收之餘順道一齊食個午飯.



用跟機食譜

高筋麵粉 2 杯 (約300gsm)

水 2/3 杯

蜜糖 2 湯匙

奶粉 1.5 湯匙

鹽 1/2 茶匙

即溶酵母 1 茶匙

用 regular 程式, 皮 regular


P.S. 做起比朋友, 我再 timer 預教開機做多個, 發現了一大秘密就係即做同用 timer 出黎包包係兩回事..... 即做出黎比起用 timer 好食好多.....

3 則留言:

  1. 麵包的組織好吸引呀! 係米因為即做可以後加牛油,所以出來的效果已經有大分別呢? 我想買部麵包機主要想用timer,仲唔想用牛油、蛋同奶,唔知出黎會唔會唔好食呢?
    [版主回覆03/27/2011 08:36:00]sorry 原來我打漏左有牛油架... 係無蛋用奶粉....... 都好食..... 我都咁啱一個晚上即做第二朝帶返公司中午比朋友, 因為早上切個時偷食 覺得好正, 我自己再整多一個, 出黎真係差 d....我考慮緊另一個做法.....試驗成功先再報告.....

    回覆刪除
  2. 我早幾日都整咗呀, 不過唔知係咪啲酵母死咗, 個包好矮, 仲好實tim呀, 過2日買過啲新嘅再試吓先.
    [版主回覆03/28/2011 17:46:00]唯有買新試!

    回覆刪除
  3. 你唔講都唔覺即做好食D,我通常都係timer.....等我試吓先
    [版主回覆03/29/2011 18:56:00]係呀!以前都晤覺有分別!

    回覆刪除