2011年3月22日星期二

阿麻籽麥包 - 象印麵包機


未試過用呢部麵包機做中種
出黎見到底部麵團有糊化現象出現
可能因為個中種比較濕


切開好軟熟



中種還是低溫發對我來說比較方便


近排多了網友買麵包機, 係討論區多了麵包友又再開始了起我研究麵包機既欲望,
又開始比較自己做包包以黎最喜歡既品種~~~

中種覺得軟熟好食~~~
湯種其實都好食係最軟綿綿, 但係佢好似唔係我杯茶~~~
反而麵包用老麵好似比較合適~~~

麵包第一日出爐不論用那一種方法做都會好食, 但係超過 24 小時後麵包內部開始乾燥問題便會出現, 我比較著重包包出爐過了 24 小時後的狀況. 家裡只有我同囡囡食, 如果日日做份量做得太小好難做.

食譜跟之前中種麥包做加一湯匙阿麻籽~~~

沒有留言:

發佈留言