2011年3月5日星期六

薯片 diy


火力好像大了一點還是薯片大執了一點呢??


刨好片之後浸鹽水 20 分鐘 (一茶匙鹽加一碗半水)




浸好後印乾水份放入炸爐 180 度炸至轉金黃即可


N 年前買了一個薯片 DIY 既玩具, 還記得是在討論區見網友話可以一滴油都唔需要用, 刨好薯仔浸鹽水, 再放上架上入微波爐叮一叮就有得食, 但是試了幾次後效果不太理想就將它打進冷宮裡. 今日又被網友提醒刨好炸一炸就變身成為 "卡BB" 薯片一樣咁食, 見到時馬上想起我家有一個入左冷宮裡長睡, 好馬上叫醒它起身為我服務.

炸好後不消已經被我進肚裡, 不用多講就知係好食. 再炸多轉比老公和囡囡食, 老公食唔停留起了一點比囡囡, 囡囡就珍而重之唔捨得食.  事隔不夠兩天已經問我幾時再整薯片食.

1 則留言:

  1. 俾妳引到我想買個返屋企玩下呢

    回覆刪除