2011年3月19日星期六

士多啤梨奶昔




可能杯子是帶粉紅所以睇唔清楚奶昔顏色



打起係有小小粉紅色



記得好多年前曾經在一間賣雪糕的地方做兼職, 除了賣雪糕外, 還會賣鮮榨橙汁及奶昔. 好奇怪賣雪糕的地方有鮮榨橙汁賣, 不用深究反正鮮榨橙汁是熱的貨品.

當時學的打奶昔方法非常簡單, 就係用雪糕球加糖漿及鮮奶打起就係奶昔, 所以只要雪糕有在賣既的口味通通都可以做奶昔, 飲一杯非常飽肚.

今日見雪櫃有廚餘就攪一杯試下先, 今次用新鮮的生果做味道不錯. 飲完真係飽肚.

士多啤梨奶昔

士多啤梨 100g

鮮奶 200ml

糖漿 一湯匙

將士多啤梨浸洗後, 將所有材料放入攪拌機打大約一分鐘或材料均勻即可.

2 則留言:

  1. 係咪即係我想整咩味,將生果改左其他,都係100g就可以喇?
    [版主回覆03/20/2011 19:12:00]我未諗到可以用咩生果,我想試下整籃梅!

    回覆刪除
  2. 嘩!好野,成日想整呢家野,不過唔識整,依家可以整lu,丁橋你~
    [版主回覆03/20/2011 19:11:00]如果想傑身d加忌廉會好d

    回覆刪除