2011年3月26日星期六

自家制新鮮意大利麵 - 壓麵機






追加風乾意粉~~~
真係見笑有點像柴支~~~哈哈~~~



跟網友研究如何做意大利麵, 原來真正做意大利麵要有兩種粉, 一就係要有 Durum-Wheat Semilina, 另一樣就係 00 號麵粉, 當然要參考一下別人的 blog 取下經.

今日到了公司附近一定烘焙店走了一轉, 這店子亦都我常到的地方. 之前已經在這烘焙店網站上見到有做意粉既粉賣, 不過心大心細不知是否我想要既 durum-wheat semolina, 放工時走一走睇下. 哦.... 找對了, 是我想要的東西馬上比錢, 老闆亦同我閒聊起黎整意粉, 我多口問了是否要加其他粉落去, 老闆話唔需要只要加蛋及橄欖油就得. 好我跟你做一次先.....

這次只用了單一種粉, 出黎效果幾好, 不知道是否我出水時間唔夠還是汁料不太夠, 食起黎感覺是意粉不過硬身了一點.



自家制新鮮意大利麵

做意大行麵的粉 (含 durum-wheat semolina)  100g

雞蛋一隻

橄欖油一湯匙

先用匙更/筷子攪勻成碎碎 (好似蕎麵未成團之前)

之後再用手搓成團

蓋好室溫鬆弛一小時

將麵團分成一半, 一半包好以免變乾另一半用壓麵機壓麵團

由 1 度開始壓至 5 度...

其間每壓出麵皮一次需對摺再壓, 大約壓四次或表面光滑再

將度好轉至 2 如是者壓至 5 度....如果中途如麵皮壓出太長可切斷一半用濕有蓋好以免變乾

壓好後切麵條, 切好麵條加小許粉再風乾.

2 則留言:

  1. 好吸引呀! 你在邊間烘焙店買呢? 我之前只係知towngas有得賣,如果做通粉係米都應該用LI隻粉呢?
    [版主回覆03/28/2011 15:14:00]做通粉唔係好清楚..... 你上網 search 下烘焙店可以搵到...

    回覆刪除
  2. 我買到呢包粉啦,好開心,明天開工
    [版主回覆04/05/2011 05:56:00]我知你係邊位啦!慢慢玩~~~

    回覆刪除