2006年10月24日星期二

香蕉雪芳蛋糕


一位網友召藥師提供食譜這個香蕉雪芳蛋糕, 謝謝!! 以往曾經試過多個香蕉蛋糕的食譜, 做出來的時候總是不成功, 最常出現的就是外表過已成焦黑及內裡難以熟透, 但這個食譜就非常好, 好鬆軟好好味..... 今次能夠做這麼好味的蛋糕真係很感謝召藥師,
雖然而家蛋糕表面比較黑, 但是真係好好食, 連囡囡都話正!!

香蕉雪芳蛋糕
蛋黃5隻、蛋白5隻、砂糖30g+70g、低筋麵粉100g、牛油 65g (原食譜為沙拉油)、粟粉10g、香蕉茸140g、發粉1/4茶匙、牛奶35g    

1. 蛋黃和30g砂糖一同打發,依序加入沙拉油、香蕉泥、牛奶拌勻。
2. 蛋白與70g砂糖打發至濕性或中乾性發泡。
3. 把低筋麵粉、粟粉、發粉一同過篩,備用。
4. 將麵粉加入蛋黃糊中拌勻,再加蛋白輕手混合,到入中空模,用325F(165度c左右)焗40分鐘,出爐倒扣放涼。

******************************************
-我用中細蛋整,所以要6隻先得。
-蛋白打至倒轉唔會倒下,熄左打蛋器後可拉到蛋白尖有少少彎下至尖尖不倒都得。
-140g約兩隻大香蕉,唔夠140g可用奶代其餘份量。
-我用打蛋器打勻麵粉+蛋黃糊,然後用手動打蛋器先將1/3蛋白加入麵粉糊中拌勻,再將麵粉糊倒入2/3蛋白中再輕手用手動打蛋器拌勻(易過用刮刀,刮刀留番最後倒麵糊入模用)。
-我用錫紙杯,所以先用170度10分鐘,再用150度15-20分鐘,中途面已金黃色可蓋錫紙係面,想知熟唔熟可用牙簽插入蛋糕中,冇麵糊沾住或生蛋味就得。


沒有留言:

發佈留言