2010年6月11日星期五

蜜糖方包(加入老麵) - 象印麵包機



 今次發到呢..... 哈哈....



















睇下佢幾高......


















呢個包包內部組織好好.....

又試新嘢原來我一直追求既方包原來就係咁簡單就係老麵, 
我實在太失敗, 一直以來學做包包很小見到人用老麵或教人
就老麵, 而書上用老麵既只是教做法包時會用到. 所以從來
都沒有試過用老麵. 早前試做一盤, 跟平常做麵包情況差不
多, 材料入面是沒有加牛油, 一樣要發酵, 完成後放氣跟住分
成細細份用保鮮紙包起放於冷格冷藏, 用時取出解凍即可. 
這樣可以一次過做幾份, 儲存比起湯種方便.

不過今次呢我太懶, 我跟機分量再加老麵, 實際應該係要減去
主食材分量, 而家變相放多了材料做包, 所以大家應該見到包
包焗時其實已經發上蓋的玻璃頂上....哈哈.... 又一失敗之作.....

今次食譜欠奉.... 等我計準分量再同大家分享.

沒有留言:

發佈留言