2010年6月4日星期五

白麵包 - 象印麵包機



















出爐啦.... 終於焗完係超出個兜的高度......


















睇下佢幾高大威猛......
唉.... 我發覺我有一點遲鈍, 連咁基本的事一點也擦覺不到, 
我的酵母已死了過了這麼多天才發現, 未知你們有沒有發現. 
自從用了新麵包機後, 我一直都懷疑是否部有問題, 為何人
家做出來的包包高大威猛, 我的呢好似發育不良, 永遠都長
不高. 跟網友講起才意識到是酵母死左, 好就讓我來為已死的
酵母默哀一分鐘............................................................................

昨日午飯時間去了烘焙店買了新碟母, 大家睇下出黎幾靚仔, 
而且仲很柔軟. "機神呀.... 機神呀.... 係我錯怪了你, 你有怪莫
怪細路女唔識世界...."

白麵包 - 象印麵包機跟機食譜

水 2/3 杯

高筋麵粉 2 杯 (跟機杯約 150-160g 重)

1-1/2 湯匙糖
1-1/2
湯奶粉

牛油 1 湯匙

酵母 1 茶匙

順序放入去麵包機, 禁 mode select key 選 basic bread rgular 再禁 time 上下制預設完成時間禁 start 即可以預教做好麵包的時間. 如果即時制作則可省略禁 time 設定時間.

溫馨提原 :
1. 一早起床便會有香噴噴的麵包食, 記住麵包最小放涼半小時才可以進食.

2. 千其唔好好似我咁蠢酵母死了還不醒覺.....

沒有留言:

發佈留言