2009年5月16日星期六

光酥餅 - 焗爐 + 麵包機



切開內部....

.終於焗完啦..... 無爆面的場面有小許失望.... 不過我估係我的方法問題




未入焗前......

今日又跟書 - 香港點心做光酥餅, 不過當我準備好材料的時間發現無糖漿, 只好蜜糖代替, 唔知出來效果如何心口只得個勇字的我只好博一博. 其實超市就在我家對面過馬路行兩步就到, 但是我是一個回家了就不想出街的人或者我是一人個懶人.

不睇中式包點的食譜真的不知道原來大部份的點心都是會用上豬油, 在超市買一件都要三四十貴得很, 所以用光波爐光了豬出來. 光完的肥油渣非常酥脆. 為免失敗浪費食材, 所以將原先的食譜份量減半做以下是原食譜份量:

光酥餅 - 焗爐

麵粉 380g

糖漿 (我改了用蜜糖) 181g

梳打粉 0.8g

臭粉 0.8g

泡打粉 3g

豬油 42g

蛋白 33g

將材料放入麵包機 (無用手搓也可) 將材料混合至幼滑, 放好發酵 4-6 小時, 分體整型, 再發了兩小時, 表面及盤底要灑上麵粉, 焗爐預熱 170 度焗 15 分鐘.

p.s. : 因為書上寫得有點不太清楚, 原書寫是發好入爐, 不講何時分體, 所以現在回想是否應要時搓好麵團分割整型才發, 發好即入爐.....

後記 : 試食後入面未夠街買的鬆可以是因為情序不對..... 不過食落都很好好食.

沒有留言:

發佈留言