2013年11月9日星期六

LC & Staub & Meile Happy Gathering 大食會


一同舉杯大食會


十幾人每人負責做一種食物或飲品


好好飲的蘋果雪梨茶


好 fresh 煙三文魚沙律


正正花椒鹽焗楊氏烏頭


魚露焦糖排骨


好味芝麻西米布甸


搶手腰果酥


肉鬆


好好味青咖哩汁青口


印度咖哩雞亦配薄餅 (唔記得影薄餅)


豉椒炒蜆


超簡單零失敗墨魚波波 (我有幫助整波波)


香茅豬頸肉


光波變了焗雞亦


滑滑燉蛋


這個是我預早一天準備做好帶去

其實不是第一次參加網友攪的聚會, 今次是因為同區喜歡鑄鐵鍋的朋友一齊攪的聚會, 大家傾下講下攪了一個驟會, 真係要多謝 Queenie 做攪手。起初傾的時候想到屋苑會所, 但係食物沒有地方可以翻熱而且價錢也不便宜, 最後找到一個地方可以煮食, 價錢比屋苑會所便宜。

雖然地方不是很大, 但是大家都可以親密地準備食物又可以傾計分享及交流也不錯。有部份朋友已經預先準備好食物帶去翻熱即可。經過個多小時大戰後已經可以埋位享用這個豐富的午餐+下午茶+晚餐, 為何會變成晚餐, 因為大家都準備了好多食物, 食飽了已經天黑, 回家後還好飽晚餐都沒有食, 只食了一點生果。

唔講唔知原來個個都係烹飪高手, 是日聚會好開心, 未完結時已經商議下次的聚會。

6 則留言:

  1. 好開心的聚會, 我也很想參加每人帶一樣食物的聚會呢 !

    回覆刪除
  2. 正正花椒鹽焗楊氏烏頭, 個名好型

    回覆刪除
    回覆
    1. 正正我加落去..... 係好味道XDD
      鹽焗烏頭..... 不過係鹽加花椒黎焗, 楊氏烏係元朗好出名既烏頭好食無泥味~~~

      刪除