2013年11月5日星期二

柴魚粥@20cm 鑄鐵鍋


剛煮起後米水分離似潮州粥


再滾十分配後粥品有傑身一點

阿囡無胃口今晚煲粥食, 順道又試一下用鑄鐵鍋煲粥。之前聽說用鑄鐵鍋煲粥不怕滾瀉, 我還是有點擔心, 因為電磁爐火力好強跟氣體爐不一樣。果然係我個電磁爐真係好大火, 開最細火 1 度都有溢出小小粥水, 雖然唔係好嚴重,
但都擔心所以全程打開蓋三次排出水蒸氣。還好放水至鍋子一半, 如果多放一點會滾瀉。

另外煮出的粥是米水有點像潮州弼, 雖然有部份米粒爆開, 但是好像不夠綿, 可能沒有足夠時間浸米有關, 再開中火煮一下好一點傑身了一點。下次試一試浸米長時間一點可能效果會好一點。

沒有加花生味道總有點欠缺, 下次要煲的話一定要買花生。 只有柴魚怪怪的手多加粒瑤柱好像好味一點。 

材料 :
米 米杯
柴魚 1/4 條
瑤柱 1 粒
水 5杯

米先用油鹽水浸半小時, 柴魚白獲乾至有香味備用。
放 5 杯煲水在 20cm 鑄鐵鍋內, 加熬至水滾再放入先浸好的米、柴魚及瑤柱 (可不用先浸, 如浸了將浸瑤柱的水份一同加入及扣洞食譜入面的水份) 煮至水再滾開後加蓋轉細火 20 分鐘即可.

P.S. 因為大家爐火不同請自行調火力及時間以免粥水會溢出。

3 則留言:

  1. 我用鑄鐵鍋煲粥,電磁爐2度火力,冧蓋煲1小時,無滾漏,再開中火煲一陣,粥就好綿,我用雙頭爐,單頭爐火力會猛d.

    回覆刪除
  2. 我都係用雙頭電磁爐,唔通 staub 更加傳熱?@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係用LC, 無煲瀉, Staub就未試過, 下次試吓先 !

      刪除