2009年4月9日星期四

自製有機紅豆餡 - 高速煲+光波萬能煮食鍋(光波爐)




自家制的食物好像已經慢慢成為我生活的一部份, 從前無咁講究而家因為你 (囡囡) 我為左你健康........真係什麼事都做得出, 哈哈. 相信每位媽媽都想將最好的東西留給自己的仔女, 大家的表達方式會有所不同. 有人會覺得有錢便可以買下
很多的東西去比仔女享用, 又人又會覺得自己不捨得食不捨得用但是只要仔女開口就會馬上二話不說便送到仔女的面前.

也許我是喜歡 DIY 自己動手做一些食物比囡囡享用, 我總覺得小朋友是喜歡媽媽親手做的東西, 這些是比到小朋友童年的一些回憶, 又或是我也受我媽媽的影響, 小時候也食了不小由媽媽親手泡制的食物. 或許到囡囡變成別人的媽媽時會想起我為她做的總總, 而囡囡又受到我的感染會做美味的食物給自己仔女享用, 一代傳一代很有意思哦. 真正的原因又或是現今社會有太多添加了不適合人類食用的東西吧! 好啦.... 不用再作太多思索了, 總之我願意做又有人欣賞已經足夠.

今日又做了我的第一次, 要攪定你啦.....紅豆餡. 在網路上找過一些資料, 紅豆餡有好幾個做法, 當然太麻煩的對於我這個懶人真係未必會試, 但是如果是簡單又方便的話做做又何妨呢? 今次找來的是一個疑似日式的紅豆餡做法..... 方法也很簡單, 只要煮好紅豆隔去水份再加糖壓爛即可, 如果想食時滑一點可以加小許油混合.

自制有機紅豆餡 - 高速煲

有機紅豆 150g

糖 100g + 2 茶匙

紅豆浸 4-5 小時後加入高速煲內, 加水離紅豆一寸至寸半高, 大火煲起水滾後加高速煲蓋, 棍棍升起後轉細火, 十五分鐘後熄火, 待自然排氣.

取出紅豆隔去水份, 放入部份紅豆在篩內, 用飯殼壓爛紅豆及隔渣加入糖混合, 甜味可隨個人口味加減.

再將紅豆餡放碟上放入光波爐高架, 按焗乾制 90 度 30 分鐘 (每 10 分鐘將餡攪拌一次, 到 20 分鐘後每 5 分鐘攪一次) 光至乾身可以搓成團即可

沒有留言:

發佈留言